duminică, 14 februarie 2010

Nu uita de tine

Un copil iti aduce multe bucurii dar si griji. Timpul tau liber nu va mai fi acelasi. Probabil ca nu te vei mai intalni la fel de des cu prietenele la cafea, iar oboseala acumulata din cauza noptilor nedormite pe langa bebe isi va spune cuvantul.

Am ales cateva sfaturi si idei primite de la mamicile din comunitatea UtileCopii pentru o mamica aflata in impas. Sa vedem ce mici "trucuri" putem face pentru a trece mai usor peste noile probleme de care ne lovim odata cu intrarea bebelusului in viata noastra si pentru a ne putea bucura in liniste de noul membru al familiei.

"Sunt mamica! Vladutul meu are sase luni. La inceput am fost foarte multumita sufleteste. Dar grijile cu el, lipsa somnului in atatea nopti, faptul ca nu prea imi mai vad prietenele parca ma fac cu timpul sa nu ma mai simt la fel. Vreau sa-mi spuneti mamicilor, voi cum va simtiti, cum va descurcati?"

Iata ce raspund cateva dintre mamici:

1. "Nu cred ca sunt multe mamici care sa nu treaca mai mult sau mai putin prin ce treci tu acum. Eu imi fac putin timp si mai intru pe internet pe saiturile utile mie iar de la o vreme mi-am gasit si o fosta colega de scoala care are si ea de curand un bebelus... Consum zilnic la telefon cam un sfert de ora cu ea. Descoperim ca avem cam aceleasi probleme si uneori ne mai si distram pe chestia asta. Abia astept sa o sun sau sa ma sune... Ma simt mai bine cand vad ca si ea are cam aceleasi probleme."

2. "E vara si pasiunea mea pentru flori a reinviat. Imi plac muscatele si petuniile. Le-am plantat cu sotul meu iar Teo cel mic sta cu mine in balcon si e foarte amuzat cand il pun sa le ude cu pipeta lui... E o idee sa ne simtim amandoi fericiti si poate fi si pentru tine."

3. "Sotul trebuie sa inteleaga situatia prin care treci tu . Nu scrii nimic destre el. Alte rude n-ai? Eu, o data pe saptamana, ies fara fetita mea in oras si incerc sa-mi satisfac cate o "dambla": ba imi cumpar ceva de imbracat, ba intru intr-o cofetarie (sunt moarta dupa inghetata de vanilie). Ieri m-am intalnit cu o colega de servici si am baut cate o bere. Nu renunta la tine definitiv!"

4. "Este adevarat ca nu mai avem timp la fel ca inainte. Mie imi place sa ma tin de surprize din cand in cand. Ce fac? Simplu. Cu o ora doua inainte de a veni sotul acasa de la munca, o sun pe mama care vine si o ia pe Ancuta (puiul nostru) la plimbare, sau la ea acasa. Pregatesc o cina cum stiu ca ii place lui si iau o sticla de vin. Mama e fericita ca isi poate petrece timpul cu nepotica ei pe care o iubeste la nebunie, iar noi ne bucuram de momente frumoase petrecute in doi ca la inceputuri :). Este foarte relaxant."

5. "I-am redescoperit pe Eminescu si Cosbuc. Incearca si tu, e reconfortant!"

6. "Eu am inceput sa merg si la un salon de infrumusetare... Dar mai am o bucurie. La leaganele de langa bloc intalnesc aproape saptamanal o batranica cumsecade cu un nepotel de vreo patru ani. Este destul de necajita si saraca. Fata i-a plecat in Spania si nu prea stie nimic de ea. Imi place sa o intalnesc si sa o ajut cu cate ceva: ba o hainuta ramasa mica de la Sandel al meu, ba un iaurt de la alimentara din colt. Ma simt multumita de mine de fiecare data."

Acestea sunt doar cateva din ideile pe care le poti aplica si tu. Cu siguranta mai poti gasi si altele. Trebuie doar sa vrei. Poti intra in grupul de discutii UtileCopii pentru a discuta cu ceilalti parinti sau viitori parinti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu